Introduction to Warhammer + Total War Tactics

View previous topic View next topic Go down

Introduction to Warhammer + Total War Tactics

Post by Mr Fish on Tue 12 Apr - 19:19

Hello clan NYX. I'm BTTLSTAR Mr Fish. I played shogun 2 with BTTLSTAR and now I might be joining you guys if the Total War Multiplayer scene is any good. I live in the UK.

I got pretty good at Shogun 2 and I have played the Warhammer games since I was 10.

I thought I would begin with an introduction and early tactics for Total War Warhammer factions.

There are playable 4 factions in the game as well as fifth if you preorder. I'll run them down:

Chaos Warriors:

You need to preorder to get these guys or purchase the DLC. You can still play against them if you don't.

The Chaos Warriors are an elite melee rush faction. The basic chaos warrior unit is match for the elites / higher tier units of the other factions. They are very powerful in melee but the army lacks missile weapons and is potentially vulnerable to skirmishing units and missile cavalry. The heroes and lords are among the most powerful in melee and even the sorcerers can fight. Chaos warrior magic tends to be short ranged. They have some powerful monsters such as the Giant, Chaos Spawn and Trolls and the infantry are very heavily armoured. They are likely to be expensive and slow.

Dwarfs:

Very slow and defensive with good morale, no cavalry or magic but powerful heavy infantry and powerful missiles as well as lots of artillery. Correct deployment is very important for dwarfs because they are slow. Use you ranged units correctly to win with this faction.
A melee focused dwarf army will get shot a lot before it can make it into combat.

Orcs

Melee horde faction. Lots of cheap units with poor morale. Most of the magic is offensive or melee buffs. They are backed up by powerful monsters and strange weapons which can do lots of damage. Most of the goblin units look like trash and orcs are fairly low tier.

If you want powerful melee orcs pick the black orcs. Missiles are fairly poor with orcs, cavalry is average

Warning! I checked the unit roster and goblin fanatics are included. They make weak night goblin units very dangerous, especially to heavy infantry and knights. The hide among the goblins and fly out with a ball and chain when they get close. They are a powerful unit for disrupting formations.

Vampire Counts:

Melee horde faction, relies upon attrition and magic to grind the enemy down because their infantry is very weak and slow. Units that die can be replaced with the raise dead spell. Chaos warriors will have no difficulty at all against skeletons and zombies. Vampire Counts have no ranged units but do have powerful magic. Undead do not break and run, instead when they lose morale they crumble and take more casualties.

Generals are more important for the Undead than any other faction, they are powerful in melee and magic but if you lose them then your entire army will crumble. Do not lose your general! Keep him safe but make sure to use his powerful abilities. Luckily the undead have some powerful monster like the terrorgeist and varghulf to add some melee power. Undead cause fear so you should try to break the enemy army using morale debuffs.

Empire:

The most balanced of all factions and the most like factions that Total War players will be familiar with. Has the most flexible and diverse unit roster. It is ok but not great in most areas.

The Empire have decent cavalry and skirmishing cavalry as well as decent magic and lots of artillery and missiles. The infantry is a little weak but should be able to beat skeletons and goblins.
They even have a few monsters such as the griffin.

Unfortunately artillery seems a little weak in total war. In the tabletop game Empire relied upon it to kill enemy monsters. The empire may be vulnerable to being rushed by a powerful melee enemy. Because of the wide variety of units the player will need very good micro to coordinate them all.

-

That is all the playable factions. It has also been revealed that Bretonnia is in the game but not playable. CA say they will add a new playable faction by the end of the year. My bet is that faction will be Bretonnia.  We have already seen a battle with them in and lots of the unit models.

Bretonnia are a Cavalry rush army. They are the best cavalry faction in the game and have loads of knights. Magic is mainly to protect the knights from missiles. The have mist/fog magic and the like.

The cavalry receives special bonuses for being in wedge formation. They have weaker infantry than empire (inbred peasants)  and poor missiles and artillery.

-

Basic Tactics for the game.

There are loads of missiles, magic and artillery in this game which you want to avoid being hit by.

Putting the units in long lines, in loose formation (if available) and using screening units will be important to avoid expensive units being killed by missiles and magic.

Generals need to be used more in melee than in previous total war games and are more powerful.

Magic banners can be given to units to buff their morale, melee or defence etc. They can be moved between units in between battles it would appear.

Magic items can be bought for heroes.

Sample Chaos Warrior Army:

1 Legendary Lord Archaon the Ever Chosen

1 sorcerer

4-6 units of chaos warrior chosen with double handed weapons (bonus vs monsters) in long lines.

2 units of screening marauders or warhounds (bonus defence vs missiles for being agile)

2 units of chaos spawn or chariots to defeat enemy melee cavalry.

2 units of chaos knights for flank/rear charges.

Phew! If anybody has any questions let me know. I would post a wiki link but I am new to the forum so I have to wait 7 days!

CA has confirmed that there will be 3 warhammer games and that they aim to include all 16 factions as well as releasing extra units, lords and quests for existing factions to enable better replayability.

Dogs or War Mercenaries look like they will be included as well!
Mr Fish

View user profile

Back to top Go down

Re: Introduction to Warhammer + Total War Tactics

Post by Proteus on Wed 13 Apr - 6:33

thats awesome post big Mr Fish:)
Proteus

View user profile http://helleniccommunitytw.motionforum.net

Back to top Go down

Post by Mr Fish on Wed 13 Apr - 22:34

Latest update: Zombies are awful vs even missile units in melee. Muskets can shoot in as many ranks as you like.
Mr Fish

View user profile

Back to top Go down

Post by Proteus on Thu 14 Apr - 4:36

TRANSLATION IN GREEK:

Γεια σας clan NYX. Είμαι BTTLSTAR Mr Fish. Έπαιξα Shogun 2 με BTTLSTAR και τώρα θα μπορούσα να join clan NYX  αν η σκηνή Total War Multiplayer  είναι καλi. Ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Eimoun αρκετά καλός στο Shogun 2 και έχω παίξει τα παιχνίδια Warhammer από τότε που ήμουν 10.

Σκέφτηκα ότι θα αρχίσω με μια εισαγωγή και στις αρχές  τακτικήs για Total War Warhammer φατρίες.

παίζονται 4 φατρίες στο παιχνίδι, καθώς και το πέμπτο, αν gini preorder:

Χάος Warriors:

Θα πρέπει να pre-order για να πάρει αυτo to faction ή να αγοράσειs το DLC. Μπορείτε ακόμα να παίξετε εναντίον τους, αν δεν το exeis.

Το χάος Warriors είναι μια ελίτ faction melee rush. Η βασική μονάδα χάος πολεμιστής είναι isos me τις ελίτ / υψηλότερon μονάδon βαθμίδαs από τις άλλες faction παρατάξεις. Είναι πολύ ισχυρό στην μάχη σώμα με σώμα, αλλά ο στρατός δεν έχει missile όπλα και είναι δυνητικά ευάλωτα σε μονάδες αψιμαχίες και missile fire i ιππικό. Οι ήρωες και άρχοντες είναι από τα πιο ισχυρά σε μάχη σώμα με σώμα και ακόμη και οι μάγοι μπορεί να αγωνιστεί melee.
Χάος πολεμιστής μαγεία τείνει να κυμαίνεται σύντομη. Έχουν μερικά ισχυρά τέρατα, όπως το Giant, Χάος Γόνος και Trolls και το πεζικό είναι πολύ βαριά τεθωρακισμένα. Είναι πιθανό να είναι δαπανηρa και αργa.

νάνοι:

Πολύ αργή και αμυντικά με καλό ηθικό, χωρίς ιππικό ή μαγεία, αλλά ισχυρό βαρύ πεζικό και ισχυρό missile units , καθώς και exei μέρη του πυροβολικού. Η σωστή ανάπτυξη είναι πολύ σημαντικό για νάνους, επειδή είναι αργή.
Χρησιμοποιήστε σας tous missile  μονάδες σωστά για να κερδίσειs με αυτi τin παράταξη.
Sτρατόs νάνοn na kani  skirmish missile fire  πολύ πριν να μπορεί να  κάνει melee μάχη.

Orcs

φατρία Horde. Πολλes  φθηνes μονάδες με κακo ηθικό morale. Το μεγαλύτερο μέρος της μαγείας είναι epithetiko ή melee buffs. Yποστηρίζεται από ισχυρά τέρατα και παράξενα όπλα που μπορεί να κάνoun πολλές ζημιές. Οι περισσότερες από τις μονάδες goblin einai low skills and cheap .

Αν θέλετε ισχυρό Orcs melee πάρει τα μαύρα ορκ. Missile units orcs είναι αρκετά φτωχή με Orcs, ιππικό tous είναι κατά μέσο όρο metries.

Προειδοποίηση! Έλεγξα τη μονάδα Roster και οι φανατικοί goblin περιλαμβάνονται. Κάνουν μονάδες goblin νύχταs πολύ επικίνδυνes, ειδικά για τα βαρέα πεζικού και ιππότες. kρυbontai μεταξύ τους alous Orcs και  πετάgontai έξω με μια μπάλα και dialioune sximatismous όταν παίρνουν κοντά tous. Πρόκειται για μια ισχυρή μονάδα για διατάραξη σχηματισμοn.

Vampire AntiΜετρά:

Melee ορδή φατρία, εξαρτάται από kathisterisi  και μαγεία για να xtypisi  τον εχθρό , επειδή το πεζικό τους είναι πολύ αδύναμo και αργo. Μονάδες που πεθαίνουν μπορεί να αντικατασταθoun με  νεκρούς ξόρκι. Χάος πολεμιστές δεν θα έχει καμία δυσκολία σε όλα εναντίον σκελετούς και ζόμπι. Vampires  δεν έχουν missile μονάδες, αλλά έχουν ισχυρi μαγεία. Undead δεν skotonontai , αντ 'αυτού,  χάνουν το ηθικό τους.

Στρατηγοί είναι πιο σημαντικό για την Undead από οποιαδήποτε άλλη παράταξη, είναι ισχυρή στη μάχη σώμα με σώμα και me μαγεία, αλλά αν τon χάσειa τότε ολόκληροs o στρατό σας θα καταρρεύσει. Μην ton χάσετε ! Να τον κρατήσειs ασφαλή, αλλά βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε tis ισχυρές ικανότητες του. Ευτυχώς το ζόμπι έχουν κάποιο ισχυρό τέρας, όπως το terrorgeist και varghulf να προσθέσετε κάποια δύναμη σώμα με σώμα. Undead αιτία φόβου morale penalty, έτσι θα πρέπει να προσπαθήσετε να σπάσει το στρατό του εχθρού χρησιμοποιώντας debuffs ηθικό.

Αυτοκρατορία:

Η πιο ισορροπημένη όλων των παρατάξεων και το πιο σαν φατρίες που οι παίκτες Total War θα είναι εξοικειωμένοι με. Έχει το πιο ευέλικτο και ποικίλο μονάδα ρόστερ. Είναι εντάξει, αλλά δεν είναι μεγάλη στις περισσότερες περιοχές.

Η αυτοκρατορία έχει αξιοπρεπή ιππικό και αψιμαχία ιππικού, καθώς και αξιοπρεπείς μαγεία και πολλά πυροβολικού και missile. Το πεζικό είναι λίγο αδύναμη, αλλά θα πρέπει να είναι σε θέση να νικήσει τους σκελετούς και ξωτικά.
Έχουν ακόμη και μερικά τέρατα όπως ο γρύπας.

Δυστυχώς  πυροβολικο φαίνεται λίγο αδύναμo σε ολοκληρωτικό πόλεμο. Στο παιχνίδι  Λόγω της μεγάλης ποικιλίας των μονάδων ο παίκτης θα χρειαστεί πολύ καλή μικρο για να τις συντονίζουν.

-

Αυτό είναι όλα τα playable φατρίες. Έχει επίσης αποκάλυψε ότι Bretonnia είναι στο παιχνίδι, αλλά δεν μπορούν να αναπαραχθούν. CA λένε ότι θα προσθέσει ένα νέο playable παράταξη από το τέλος του έτους. Το στοίχημά μου είναι ότι η φατρία θα είναι Bretonnia. Έχουμε ήδη δει μια μάχη με τους και πολλά από τα unit μοντέλα.

Bretonnia είναι ένα ιππικό rush στρατό. Είναι το καλύτερο ιππικό φατρία στο παιχνίδι και να έχουν τα φορτία των ιπποτών. Μαγεία είναι κυρίως να προστατεύσει τους ιππότες από missiles. Το να έχει ομίχλη / μαγική ομίχλη και τα παρόμοια.

Το ιππικό λαμβάνει ειδικά bonus για να είναι σε σχηματισμό σφήνας. Έχουν ασθενέστερo πεζικο από την αυτοκρατορία (καθαρές αγρότες) και των adinato missile και πυροβολικό.

-

Βασικά Tactics για το παιχνίδι.

Υπάρχουν φορτία των πυραύλων, μαγεία και πυροβολικό σε αυτό το παιχνίδι που θέλετε να αποφύγετε να χτυπηθεί από.

Κάνοντας τις μονάδες σε μεγάλες γραμμές, στο σχηματισμό χαλαρά (εάν υπάρχει) και χρησιμοποιώντας τις μονάδες διαλογής θα είναι σημαντικό να αποφευχθούν δαπανηρές μονάδες που σκοτώθηκαν από πυραύλους και τη μαγεία.

Στρατηγοί πρέπει να χρησιμοποιούνται περισσότερο σε μάχη σώμα με σώμα από ό, τι στα προηγούμενα Total War παιχνίδια και είναι πιο ισχυρό.

Magic πανό μπορεί να δοθεί σε μονάδες για να απλώσετε το ηθικό, σώμα με σώμα ή την υπεράσπισή τους κλπ μπορούν να μετακινηθούν μεταξύ των μονάδων στο μεταξύ μάχες φαίνεται.

Μαγικά αντικείμενα μπορούν να αγοραστούν για ήρωες.

Δείγμα Χάος πολεμιστής Στρατού:

1 Ο θρυλικός Λόρδος Archaon η Ever Chosen

1 μάγος

4-6 μονάδες του χάους πολεμιστή επιλεγεί με διπλό χέρι όπλα (bonus vs τέρατα) σε μεγάλες γραμμές.

2 μονάδες διαλογής επιδρομείς ή warhounds (bonus άμυνας εναντίον πυραύλων για να είναι ευέλικτο)

2 μονάδες του χάους γόνου ή άρματα για να νικήσουμε τον εχθρό σώμα με σώμα ιππικού.

2 μονάδες του χάους ιππότες για πλευρό / πίσω τελών.

Φτου! Αν κάποιος έχει οποιεσδήποτε ερωτήσεις επιτρέψτε μου να ξέρω. Θα ήθελα να δημοσιεύσετε ένα σύνδεσμο wiki αλλά είμαι νέος στο φόρουμ γι 'αυτό πρέπει να περιμένουν 7 ημέρες!

CA έχει επιβεβαιώσει ότι θα υπάρξουν 3 παιχνίδια Warhammer και ότι έχουν στόχο να συμπεριλάβει όλες τις 16 ομάδες, καθώς και την αποδέσμευση επιπλέον μονάδες, άρχοντες και αναζητήσεις για τις υπάρχουσες παρατάξεις για να καταστεί δυνατή η καλύτερη replayability.

Τα σκυλιά ή πόλεμος μισθοφόροι μοιάζουν με αυτά θα πρέπει να περιλαμβάνονται, όπως καλά!
Proteus

View user profile http://helleniccommunitytw.motionforum.net

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top